[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”undefined” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]

Anunțam recent că Plenul PE de la Strasbourg a dezbătut, marți seara, tematica fierbinte privind adaptarea la evoluțiile din sectorul transportului rutier – Cerințe de control și norme speciale privind detașarea conducătorilor auto în sectorul transportului rutier și că apărătorul cel mai activ al transportatorilor români, europarlamentarul PPU-sl, Maria Grapini, a pledat, din nou, cauza României.

Maria Grapini declara în 3 iulie, în plenul PE de la Strasbourg: „nu sunt mulțumită de compromisurile la care am ajuns în Comisia TRAN, dar este soluția pe care o putem avea acum, să mergem deci cu tot pachetul de măsuri. Ce-ar însemna să mergem cu un singur raport? Un dezastru! Haideți să nu mai fim populiști, toți ne gândim la lucrători, dar haideți să ne gândim pe termen lung. Ce înseamnă falimentarea unor companii din foarte multe state, ce înseamnă falimentarea unor IMM-uri, lipsa unor locuri de muncă și ce se întâmplă cu acei șoferi? Vor fi angajați de căsuțele poștale și vor fi plătiți tot la fel de prost ca și acum! Salariile sunt subsidiaritate! Dumping fac companiile din Vest când angajează oameni din Est și muncesc acolo, pe salariile din Est!”.

Miercuri, 4 iulie, umanista și toți cei care au luptat pentru un tratament egal Est-Vest au reușit să întoarcă votul, pe cele trei rapoarte legate de detașarea în transport, cabotaj și timpii de condus, la Comisia Competentă a Parlamentului – TRAN!

“Dacă s-ar fi votat așa cum era, transportatorii din Est ar fi fost scoși de pe piață iar șoferii ar fi fost angajați să lucreze pe salarii mici. Mă bucură succesul de astăzi, sunt mândră că le pot da românilor noștri o asemenea veste!”, a transmis de la Strasbourg Maria Grapini.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *